Skip to main content

Vi forstår viktigheten av å ha et fullt operativt lager til enhver tid. Med vårt forebyggende vedlikeholdsprogram, inkludert ekstern brukerstøtte til våre maskinavtalekunder, minimaliserer vi risikoen for avbrudd i driften.

Vi tilbyr en komplett, profesjonell servicepakke for å sikre rask respons hvis produktet krever tilsyn. For å sikre at lagringsmaskinen er i optimal stand, kan vi også utføre regelmessig service, noe som forlenger levetiden og reduserer nedetid som følge av uoppdaget skade.

Du kan velge ulike nivåer av service avhengig av hvor raskt den behøves, og hva som må repareres. Vårt kompetente serviceteam kan utføre rutinemessig vedlikehold på maskinen og gi den støtten og hjelpen du trenger.

Reservedeler

Forskjellige reservedelspakker, avhengig av type drivsystem, er tilgjengelig for lagerautomatene. Vi skaffer originale reservedeler av høy kvalitet når du trenger dem. Reservedelssett kan kjøpes på stedet for å påskynde mulige reparasjoner.

Våre ekspertteam av dyktige serviceteknikere kan hjelpe med følgende: utføre utbedrende arbeid som kreves, og gi løpende service av og brukerstøtte for maskinene, både på anlegget og med ekstern brukerstøtte

 

Serviceavtale

Vi ønsker å fortsette å samarbeide med kundene ved å gi løpende støtte i form av vedlikehold og service på maskinene.

Les mer
Fjernstøtte

Operatørene kan få hjelp i løpet av minutter når de har et problem som de ikke kan løse selv.

Les mer