Skip to main content

Ekstern brukerstøtte gjør det mulig å få hjelp i løpet av minutter. PC-styringen av Tornado muliggjør ekstern brukerstøtte for maskinen, noe som betyr at en Tornado kan få service via Internett uten fysisk besøk på anlegget.

Operatørene kan få hjelp i løpet av minutter når de har et problem som de ikke kan løse selv. Våre tekniske eksperter kan fjernstyre deg gjennom programvaren for å analysere eventuelle problemer med lagringsmaskinen. Omtrent 85 % av serviceforespørslene kan tas hånd om ved hjelp av ekstern brukerstøtte. 

Programvareoppdateringer kan gjøres automatisk, og hvis et fysisk besøk fra serviceteamet er nødvendig, kan de undersøke programvaren før besøket ved å se på loggfiler og dermed sørge for at de har alle de nødvendige reservedelene med seg når de kommer. 

Kort oversikt over fordeler

  • Rask nettbasert hjelp via Internett
  • De fleste problemer kan løses via nettet
  • Kunden får hjelp i løpet av minutter, ikke timer
  • Servicetekniker kommer til anlegget bare når det virkelig er nødvendig, dermed lavere reisekostnader og færre servicebesøk
  • Trygt – samme krypteringssystem som nettbankene bruker til pengeoverføring
  • Ikke bare i problemtilfeller, men for å støtte og hjelpe kundene og operatørene i det daglige arbeidet
  • Programvareoppdateringer mottas enkelt via ekstern brukerstøtte